Saturday, January 28, 2012

Breakfast at Mak Jah Corner Ampang Jaya


Salam,


Today aku breakfast dengan Farah & Megat...Dari semalam dok bbm berdua confirm kan pasal breakfast and also venue...Mula tu plan nak yang dekat rumah aku aje tapi aku lah yang menggatal suggest pasal Mak Jah Corner kat Ampang Jaya....Terletak betul-betul bersebelah dengan SPCA Ampang Jaya....

Pada aku kat sini banyak pilihan makanan dari kuih muih sampailah ke nasi lemak, lontong, mee goreng, soto, roti canai dan macam-macam lagi walaupun harga agak mahal sedikit..Tapi yang lebih penting sedap...

Cuma yang kurang menarik sikit ialah gerai Mak Jah ini agak sempit so paham-pahamlah sendiri nak dapatkan tempat duduk agak payah terutama pada waktu puncak (cewah!!! ayat tak boleh blah...) Lain-lain dari seg layanan dan sebagainya terbaekkkk....






p/s : Megat kata nasi lemak kat Mak Jah corner sedap.....Aku pulak sukakan caramel pudding and kuih seri muka....Anyah kau suka tak cream puff tu??? Sila jawab...

3 comments:

Farah said...

aku suka sume yg ade kat sane.. siyes sedap... nnti kita gi pekena roti canai pulak

tapi satu jek lah hazab nye .. tempat tu kecik

zai mohamad said...

me too...nnt kita gi bfast lagi ye..

BeMie said...

arini kuar kat jalan2 cari makan tv3 hehehe